مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 08:122022-07-17پزشكي

خبر خوب| قول مساعد مسولان برای کمک به چهارقلوهای زنجانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پس از انتشار خبر مربوط به تولد چهارقلوهای زنجانی و درخواست والدین آنها از رهبر انقلاب اسلامی و رییس جمهور مسؤولان پای کار آمده و به یاری این خانواده شتافتند.

بر همین اساس در عیادت مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری به همراه معاون غذا و داروی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از مادر چهار قلوی متولد شده در زنجان مصوب شد، وزارت بهداشت تعداد 60 شیرخشک مخصوص برای تغذیه دو ماه این نوزادان را تامین و ارسال کند.

گفتنی است، پس از این مدت نوزادان می توانند از شیرخشک های عادی موجود در بازار استفاده کنند، همچنین سایر موارد حمایتی از این مادر و نوزادان نیز در دست پیگیری خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان نیز در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره نحوه حمایت بهزیستی از این خانواده گفت: طبق قانون، بهزیستی از چند قلوها حمایت می کند و تاکنون هم این قانون به درستی در زنجان اجرا شده است.

سلمان حسینی افزود: مهمترین این حمایت ها تهیه شیرخشک برای چندقلوهاست که تا 12 ماه رایگان است و همچنین این افراد برای دریافت مستمری ثبت در سامانه شده و از خدمات غیرمستمر بهزیستی نیز برخوردار می شوند.

گزارش فارس در مورد چهار قلوهای زنجانی را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| قول مساعد مسولان برای کمک به چهارقلوهای زنجانی

خبر خوب| قول مساعد مسولان برای کمک به چهارقلوهای زنجانی